سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

جذب مشتري با پيامك تبليغاتي

۴۴ بازديد

بعضي ازكاربران سامانه هاي پيام كوتاه براين باورند كه تبليغات پيامكي نه تنها نتيجه ي چشمگيري نداشته بلكه هزينه ي اضافي براي آنها بوده است.

تبليغات يك عامل موثر در جذب مشتري است اما روش و نحوه تبليغات از خود تبليغات موثرتر است . بطور مثال اگر شما متن طولاني تري را براي ارسال اس ام اس انتخاب كنيد مسلما تاثير كمتري از متن كوتاه دارد و يا در صورتي كه متن فانتزي تري را انتخاب كنيد باز هم بر تاثير تبليغات پيامكي خود افزوده ايد.

براي اينكه به عنوان يك مدير براي كسب و كار خود بتوانيد بهترين متن را در پيام هاي تبليغاتي خود داشته باشيد در اين جا به نحوه ي طراحي متن پيام تبليغاتي بپردازيم.

شروع پيامك...؟

شما در اين است كه مخاطب شما اولين چيزي را كه از يك پيامك ميخواند ابتدا چند كلمه اول پيامك است و بعد شماره فرستنده پيامك!

يك شروع خوب، مي تواند خواننده را ترغيب كند باقي متن پيامك شما را بخواند. پس حتي الامكان ازكلمات اداري و رسمي استفاده نكنيد و بيشتر از چند كلمه مرتبط با صنف خود در شروع پيامك استفاده كنيد .

كلماتي براي شروع پيامك تبليغاتي به عنوان مثال :

  • -چرا هميشه ميخري؟ يكبار بفروش!
  • -ساده و موثر!
  • - آرامش را به ارمغان مياوريم!
  • -توجه! توجه!
  • - شركت ميكني؟
  • - دوست من!
  • -به يادماندني ميشوي!
  • -قهرمان مني!
  • -سرعت اين ماشين فوق العادست !
  • -امشب شام چي ميخوري! 
  • -كامپيوتر و خراب كردي؟
  • -مايع ظرفشويي تموم شد؟
  • -از سوپر چي بخرم؟
  • -سلام به تو كه منو يادته!

 

براي ادامه متن اس ام اس تبليغاتي چه كنيم؟

ازانجاييكه پيامك فارسي 70 كارامتر گنجايش دارد بهتر است در ادامه متن پيامك به اصل مطلب بپردازيد. اصل مطلب همان چيزي است كه براي آن اقدام به تبليغات كرده ايد يعني دقيقا نام محصول يا خدمت و يا جشنواره خريد و ميزان تخفيفي كه قرار است به مشتريان جديد شما داده شود. در طراحيمتن پيامك در بسياري از موارد نيازي نيست حتما جمله خود را با فعل يا فاعل و يا رعايت نكات دستور زبان ادبيات فارسي تايپ كنيم. بايد اصل مطلب در حد چند كلمه و شماره تماس نوشته شود.

پيامك تبليغاتي چگونه به پايان برسد؟

با رسيدن پيام به دست مشتري ۹۰% موفق شده ايد و بهترين بازده نصيب تان شده است. ولي براي ارتباط بهتر با مخاطبان خود ميتوانيد باز هم با ساده سازي و راحت كردن كار براي مخاطب خود؛ تعداد بيشتري از مخاطبان را جذب پيامك تبليغاتي خود كنيد. بهتر است براي روشهاي ارتباطي در انتهاي متن پيامك خود بهترين گزينه را برگزينيد تا با وجود وقت زيادي كه در طراحي متن پيامك صرف نموده ايد از حداكثر تاثيرگذاري بهره مند شويد .

چه عوامل و ابزار ارتباطي بازده پيامك تبليغاتي را افزايش ميدهد؟

  • افزايش ۲۰%  بازده پيامك با داشتن وب سايت فعال داراي اطلاعات متن و تصويري مفيد
  • تماس از طرف شما بعد از دريافت پيامك از جانب مخاطبان (اين سرويس بيشتر در منشي پيامكي يا پيامك خودكار و انتقال پيامك روي موبايل و ايميل كارايي دارد)
  •  نوشتن شماره ثابت در انتهاي پيام (اغلب افراد براي خريد ترجيح ميدهد تا شخصي مذاكره كنند كه با تلفن ثابت تداوم كسب و كار خود را به اثبات برسانند)
  • گذاشتن محدوده ادرس بجاي ادرس كامل (مثلا كنار تلفن بنويسيد: ونك ؛ ملاصدرا ؛ ميرداماد ؛ سيدخندان ؛ پاسداران يا تهرانپارس و ….)

 سيمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتني بر پيام كوتاه و پيام هاي تبليغاتي و پيام صوتي در سراسر كشور با پايين ترين تعرفه وحرفه اي ترين پنل هاي كاربري و نمايندگي آماده خدمت رساني مي باشد. سامانه پيام كوتاه سيمرغ  داراي بانك شماره قدرتمند از كل كشور به تفكيك استان، شهر، كدپستي، جنسيت، رده سني، همرا اول، ايرانسل، بانك مشاغل و... مي باشد.

"با تبليغات پيامكي بهتر ديده شويد"

باما تماس بگيريد

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوين مرتبط

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.