سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

4 نكته كليدي كه در بازاريابي پيامكي بايد توجه كرد

۱۱ بازديد


در پايان سال 2015، بيش از نيمي از جمعيت جهان حداقل يك تلفن همراه داشتند. بنابراين با يك ابزار درست شما مي توانيد به تعداد زيادي از مشتريان دست يابيد. و اين باعث ظهور اس ام اس و خدمات بازاريابي اس ام اس شد. با توجه به اينكه حدود 95٪ از اس ام اس فرستاده شده توسط كاربر باز مي شود، اين يك گزينه بسيار پر سود براي شركت است و شما ميتوانيد با انتخاب اين روش تبليغات بهينه و موثرتري را در كوتاهترين زمان به انجام برسانيد.

ما در اين مقاله ۴ نكته كليدي كه در بازايابي پيامكي بايد به آن توجه كرد ارائه خواهيم داد: 

تعيين اهداف

 همانند ديگر روشهاي بازاريابي براي داشتن نتيجه اي شگفت انگيز بايد اهداف بازاريابي خود را مشخص كنيد و بر آنها پايبند باشيد با اهداف مشخص شما ميتوانيد مشتريان خود را بر اهدافتان متمركز كنيد و به آنها اطمينان دهيد كه كسب و كار  شما هدف دار و مطمئن برپا شده است.

گفتار ساده و روان

پس از انتخاب هدف شما آمادگي لازم را براي شروع يك رويداد بزرگ داريد در اين لحظه تنها چيزي كه ميتواند اين رويداد را زيبا و شگفت انگيز سازد تصميمات شما در مورد انتخاب كلمات و جملاتي هست كه در عين سادگي و گيرايي داراي جذابيت منحصر به فردي باشد تا كسب و كار شما را در اذهان عمومي بهتر جلوه دهد اين مرحله شايد سخت ترين مراحل شروع يك كمپين بازاريابي پيامكي مي باشد مشاوره با افراد مجرب در اين زمينه ميتواند به شما كمك فراواني كند.

زمانبندي مناسب

اگر شما ميخواهيد بازخوردهاي مناسبي را از بازاريابي پيامكي داشته باشيد بايد برنامه زماني مشخصي را براي اهداف خود برگزينيد براي مثال اگر ميخواهيد كسب و كارتان براي  ايام خاصي رونق چشم گيري بيابد بدون مديريت زمانبندي به اين نتيجه دست نخواهيد يافت شما بايد زمانبندي را طوري انجام دهيد كه تبليغاتتان تا رسيدن زمان مراسم در ذهن مشتريان بماند با اين كار شما ميتوانيد انتظار تحول در كسب و كارتان را براي  آن مراسم  داشته باشيد

انتخاب بهترين شريك

شما با انتخاب شريك و هميار هميشگي و مناسب از بين كمپاني هاي ارائه دهنده خدمات پيامكي ميتوانيد مهمترين و اولين اقدام بازاريابي پيامكي را با موفقيت به انجام برسانيد چرا كه يك شركت معتبر ارائه دهنده پنل پيامكي با انبوهي از مشتريان ميتواند كار شما را خيلي آسان و معتبر سازد اگر شما ميخواهيد اولين اقدامتان  سريعترين و بهترين نتيجه را رقم بزند بهتر است در انتخاب شركت ارائه دهنده خدمات پيامكي دقيق باشيد و از خدمات پشتيباني و مشاوره اي شركت ارائه دهنده پرس و جو كنيد تا بهترين شركت را  متناسب با هدفتان برگزينيد.

 

سيمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتني بر پيام كوتاه و پيام هاي تبليغاتي و پيام صوتي در سراسر كشور با پايين ترين تعرفه وحرفه اي ترين پنل هاي كاربري و نمايندگي آماده خدمت رساني مي باشد. سامانه پيام كوتاه سيمرغ داراي بانك شماره قدرتمند از كل كشور به تفكيك استان، شهر، كدپستي، جنسيت، رده سني، همرا اول، ايرانسل، بانك مشاغل و... مي باشد.

"با تبليغات پيامكي بهتر ديده شويد"

باما تماس بگيريد

017-32229441

www.simorghsms.com

براي دريافت فايل آموزشي بصورت فيلم به آدرس زير مراجعه فرماييد

http://www.aparat.com/simorghsms

عناوين مرتبط:

چگونه بازاريابي پيامكي را شروع كنيم؟

راهكارهاي بازاريابي پيامكي

بازاريابي پيامكي بصورت حرفه اي

چرا به پيامك تبليغاتي نياز داريم

مزاياي بازاريابي پيامكي براي مشتريان

شوخ طبعي در بازاريابي پيامكي

استفاده نادرست از بازاريابي پيامكي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.