جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

كسب و كار وبازاريابي پيامكي

۱۰۸ بازديد

با پيشرفت تكنولوژي و فضاي حاكم بر بازاريابي ديجيتال هزاران راه براي رسيدن به موفقيت فراهم شده است. راهكارها بر اساس نوع مخاطبان و مشتريانمي توانند بسيار تاثيرگذار باشند. لذا قبل از آنكه روش تبليغات خود را مشخص كنيد نوع مشتريان خود را تعيين كرده و بدين وسيله نسبت به سليقه آن ها آگاه شويد.

در زمان ارسال پيام تبليغاتي براي مشتريان خود سعي كنيد متني مناسب منطبق با سليقه آن ها را ارسال كنيد تا براي مشتريان شما ثابت شود براي آن ها احترام قائل هستيد و به وقتشان احترام مي گذاريد. لذا قبل از اينكه مشتريان خود را بشناسيد و آن ها را به عضويت در خبرنامه پيامكي خود دعوت كنيد بهتر است از خود دو سوال را بپرسيد:

اولين سوال اينكه آيا اكثر مشتريان شما داراي تلفن همراه هستند يا خير.

مطمئنا پاسخ اين سوال براي رسيدن به موفقيت در بازاريابي پيامكي بسيار مهم است. زيرا اگر بيشتر مشتريان شما از سامانه پيامكي استفاده نمي كنند پس بهتر است براي راه اندازي خبرنامه پيامكي خود زحمتي نكشيد.

دومين سوالي كه مطرح مي شود اين است كه آيا مي توانم براي مدت طولاني به مشتريان خود پيشنهاد ارزشمند بدهم؟

چنانچه مشتريان شما براي دريافت تخفيف ها و پيشنهادهاي ويژه شماره تلفن شخصي خود را در اختيار شما قرار مي دهند در مطمئنا از شما انتظار دارند كه در ازاي آن از شما پيام هايي شامل تخفيف هاي ويژه و يا جوايزي را دريافت كنند. لذا سعي كنيد در هر دوره به طور مثال فصل هاي مختلف همواره با ايجاد پيشنهاداتي ارزشمند مشتريان خود را راضي نگه داريد.

 

عناوين مرتبط

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.