جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

زمان و محتواي پيام تبليغاتي

۹ بازديد

بهترين زمان براي ارسال پيامك تبليغاتي

هميشه به خاطر داشته باشيد كه به هيچ وجه ” قبل از ساعت ۹ صبح و بعد از ساعت ۹ شب پيامك ارسال نكنيد ” ، بهترين حالت براي ارسال پيامك مشخص كردن يك روز است. هميشه در ان زمان و روز پيامك را ارسال كنيد. يعني يك هفته ساعت ۹:۱۵ دقيقه ارسال نكنيد و در هفته بعدي ساعت ۱۵:۳۰ ، بهتر است هر هفته در روز مشخص ساعت ۱۱ ارسال گردد. براي اين موضوع نيز ميتوانيد از امكان ارسال پيامك زمانبندي استفاده كنيد .

تنظيم ساعت و تاريخ انقضا براي پيامك

در صورتي كه ميخواهيد پيامك ارسالي از سوي شما فوري به نظر برسد ، بايد براي پيامك خود تاريخ انقضا قرار بدهيد . منظور از تاريخ انقضا اين است كه به مشتريان خود مهلت خريد بدهيد و انها را اگاه بسازيد كه اين پيشنهاد ويژه تا تاريخ مقرر امكان پذير است .

قراردادن تخفيفات و پيشنهادات

اينك ميخواهيم از حاشيه كمي فاصله بگيريم و برويم سر اصل مطلب، پيامك بيشتر براي ارائه تخفيف و جذب مشتري بيشتر ارسال ميگردد. درست است؟ اگر مخاطبين از پيشنهاد هاي شما كه از طريق ارسال پيامك تبليغاتي به دستشان رسيده استفاده نكنند پس چرا خودتان را اذيت ميكنيد. اگر تخفيفي ارائه نشود شما سرمايه خود را از دست داده ايد بعلاوه وقت مشتري را نيز گرفته ايد. اگر ميخواهيد در اين زمينه موفق بشويد . بهتر است تخفيفات مناسبي را در نظر بگيريد.

دريافت اطلاعات از مشتري

سعي كنيد در متن پيامك مشتري خود را راغب به پاسخ كنيد چرا كه مي توانيد از اين طريق شماره موبايل هاي مشتريان راغب را دخيره كنيد و يك بانك شماره مشتريان براي خود بسازيد و در دوره هاي مناسب به اين افراد بابت تخفيفات آينده اطلاع رساني كنيد.

 

سيمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتني بر پيام كوتاه و پيام هاي تبليغاتي در سراسر كشور با پايين ترين تعرفه و حرفه اي ترين پنل هاي كاربري و نمايندگي آماده خدمت رساني مي باشد. سامانه پيام كوتاه سيمرغ  داراي بانك شماره قدرتمند از كل كشور به تفكيك استان، شهر، كدپستي، جنسيت، رده سني، همرا اول، ايرانسل، بانك مشاغل و... مي باشد.

"با تبليغات پيامكي بهتر ديده شويد"

باما تماس بگيريد

017-32229441

www.simorghsms.com

براي دريافت فايل آموزشي بصورت فيلم به آدرس زير مراجعه فرماييد

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوين مرتبط:

تصورات غلط بازاريابي محتوايي

طراحي متن پيامك تبليغاتي

ميزان تاثيرگذاري پيام كوتاه از ديگر روش هاي تبليغاتي

روش هاي نوين تبليغات

جذب مشتري با پيامك تبليغاتي

خلق پيامك موفق

شوخ طبعي در بازاريابي پيامكي

اعتبار شما محتواي پيام شماست

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.