جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

كاربرد كلمات كليدي در ارسال پيامك

۶۷ بازديد

يكي از ويژگي هاي پيام كوتاه تعداد كاراكترهاي محدودي است كه در آن بكار مي رود. بنابراين استفاده از كلمات كليدي در پيامي كه ارسال مي شود مي تواند بسياري از اهداف را هموارتر كند. به طور مثال اگر شما جزو افرادي هستيد كه با استفاده از سامانه هاي پيامكي و تبليغات پيامكي مشتريان و سود خوبي را در كسب و كار خود بدست آورده ايد براي ادامه اين روند بهتر است كاربرد كلمات كليدي را بكار ببريد. به طور مثال اگر شما در حرفه خود داراي چند فروشگاه هستيد و چندين دسته مشتري داريد بهتر است فرايند عضويت در خبرنامه پيامكي تان را تا جاييكه مي توانيد ساده نگه داريد و دسته بندي مشتريان را بكار گيريد و مشخص كنيد هركدام از مشتريان شما علاقه به خريد از كداميك از فروشگاه هاي شما هستند تا در صورت ايجاد تخفيف در هر كدام از فروشگاه ها مشتريان مربوط به آن فروشگاه را براي خريد از حراج گذاشته شده دعوت كنيد و افراد اشتباها" به فروشگاه ديگر شما مراجعه نكنند. همچنين اگر شما پيام هايي كه ارسال مي كنيد متنوع هستند و موضوعات متفاوت مانند اخبار؛اطلاعيه ها و... را شامل مي شود مي توانيد از كلمات كليدي استفاده كنيد و از اعضاي خبرنامه پيامكي خود بخواهيد تا كلمات كليدي مربوط به اخبار و اطلاعيه هاي مورد علاقه خود را براي شما از طريق پيامك ارسال كنند.

سيمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتني بر پيام كوتاه و پيام هاي تبليغاتي و پيام صوتي در سراسر كشور با پايين ترين تعرفه وحرفه اي ترين پنل هاي كاربري و نمايندگي آماده خدمت رساني مي باشد. سامانه پيام كوتاه سيمرغ  داراي بانك شماره قدرتمند از كل كشور به تفكيك استان، شهر، كدپستي، جنسيت، رده سني، همرا اول، ايرانسل، بانك مشاغل و... مي باشد.

"با تبليغات پيامكي بهتر ديده شويد"

باما تماس بگيريد

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوين مرتبط

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.