در اين مطلب به كاربرد سامانه پيام كوتاه در ISP ها يا همان شركت هاي ارائه دهنده اينترنت ميپردازيم و مزيت هاي اين سامانه را براي ISP ها شرح مي دهيم.
همانطور كه ميدانيد امروزه سازمان ها، ادارات، موسسات، دانشگاه ها و ارگان هاي مختلف داراي سامانه پيام كوتاه مي باشند و توسط اين سامانه خدماتي را به كاربرانشان ارائه مي دهند، در مطلبي كه پيش روي شماست به برخي از خدماتي كه سامانه پيام كوتاه ميتواند به شركت هاي ارائه دهنده اينترنت بدهد ميپردازيم :
يادآوري صورت حساب صادر شده جديد به كاربران
اطلاع به كاربران در مورد مشكلي كه ممكن است در ساعاتي بعد اتفاق بيافتد
همواره اطلاع دادن به كاربران قبل از به وقوع پيوستن مشكل ميتواند بسيار مفيد باشد، چرا كه اولا كاربران در مدت زماني كه در اختيار دارند كارهايي كه بايد انجام دهند را انجام مي دهند و ثانيا تلفن ها و درخواست ها به پشتيباني جهت رفع مشكل كمتر مي شود و در وقت مسوولان پشتيباني شركت صرفه جويي مي شود.
كاربران ميتوانند مشكلات خود را به شماره سامانه پيامك بزنند
مطلع كردن كاربران از جديدترين خبرها
مطلع كردن كاربران از جديدترين طرح ها و خدمات
ايجاد رابطه صميمي تر با كاربران با ارسال پيامك هاي مناسبتي
سيمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتني بر پيام كوتاه و پيام هاي تبليغاتي و پيام صوتي در سراسر كشور با پايين ترين تعرفه وحرفه اي ترين پنل هاي كاربري و نمايندگي آماده خدمت رساني مي باشد. سامانه پيام كوتاه سيمرغ داراي بانك شماره قدرتمند از كل كشور به تفكيك استان، شهر، كدپستي، جنسيت، رده سني، همرا اول، ايرانسل، بانك مشاغل و... مي باشد.
"با تبليغات پيامكي بهتر ديده شويد"
017-32229441
براي دريافت فايل آموزشي بصورت فيلم به آدرس زير مراجعه فرماييد
http://www.aparat.com/simorghsms
عناوين مرتبط:
راهكارهاي پيامكي براي دانشگاه ها
راهكار پيامكي براي بنگاه ماشين
راهكار پيامكي براي روابط عمومي سازمان