جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

كنترل ارسال پيامك

۱۱ بازديد

تشخيص اينكه ارسال پيام در چه زماني  انجام گيرد نكته بسيار مهمي است كه با ارسال پيامك در بازه زماني درست شما مي توانيد بازخورد خود را به صورت قابل توجهي افزايش دهيد البته به اين موضوع بايد توجه كرد كه زمان مناسب ارسال هر پيامك به موضوع پيامك بستگي دارد مثلا ارسال پيامك تبريك، حراج، سررسيد چك و يا ... متفاوت است اما به طور كلي زمان هاي پر بازده معمولا در ساعات 10 الي 12 صبح و 16 الي 19 عصر است.

استفاده از كلمات كوتاه و جذاب: سعي كنيد با جملات كوتاه توجه خواننده را جلب كنيد.

استفاده كلمات ساده به طوري كه خواننده پيامك بدون هيچ ابهامي متوجه منظور شما  شود.

مطرح كردن هدف و متن اصلي خود در ابتداي متن و با توجه به محدوديت 70 كاراكتر حتي الامكان متن پيامك را كوتاه ارسال كنيد تا حوصله مشتري هم سر نرود...

پيامك ابزاري ارتباطي دو طرفه است پس سعي كنيد در پيامك ارسالي خود از مشتري درخواستي داشته باشيد،مثلا مي توانيد از عبارت " با نشان دادن اين پيام امشب به صندوقدار رستوران از تخفيف 20% ما استفاده كنيد".

براي ديدار مجدد مشتريان شمارش معكوس داشته باشيد، مثلا اگر در بازه 10 روزه اجناس فروشگاه تخفيف خورده با ارسال تاريخ اتمام طرح تخفيف خود  مشتريان را ترغيب نماييد.اين نوع متن ها باعث تاثيرگذاري سريع تر پيامك مي شود.

فقط كافيه با استفاده از تكنيك هاي هوشمندانه ،مشتري حس صميميت را در متن پيامك شما احساس كند و به مشتري نشان دهيد كه براي شما اهميت دارد. فقط كافيه با استفاده از ابزار ارسال چند به چند سيستم پيامكي خود، پيامك تان را شخصي سازي كنيد و نام مشتري را در پيامك خود ذكر كنيد.

سعي كنيد اطلاعات تكميلي را در وب سايت خود به صورت كامل قرار دهيد تا در متن پيامك بتوانيد با نوشتن آدرس وب سايت خود بتوانيد خواننده را راهنمايي كنيد.

پيشنهادات متنوعي براي مشتريان داشته باشيد.در هر نوبت ارسال پيامك براي مشتري پيشنهاد جذاب و ويژگي جديدي را داشته باشيد و از اين طريق مشتري را به روز و آماده نگه داريد.

هدفمند بودن ارسال در افزايش بازدهي پيامك بسيار موثر است هميشه سعي كنيد پيام خود را باتوجه به متن به بازار هدف صحيح ارسال كنيد. مثلا مشخص كنيد مشتريان شما چه كساني هستند و با تحليل درست و انتخاب سامانه پيامك مناسب كه تمامي بانك شماره ها را در اختيار شما قرار دهد بازخورد خود را افزايش دهيد.

خود را به جاي خواننده احساس كنيد مثلا زمانيكه از يك  فروشگاه خريد مي كنيد و پس از خريد براي شما پيام تشكر ارسال مي كند باعث خشنودي شما مي شود ،شما هم مي توانيد با تنظيم سامانه پيامك خود پيامي بلافاصله پس از دريافت هر پيام براي مخاطبان خود ارسال نماييد.

حتي الامكان سعي كنيد از ارسال فلش استفاده نكنيد چون در ارسال فلش پيام شما در گوشي مخاطب ذخيره نمي شود اگر در آينده نياز به اطلاعات شما داشته باشند قادر به تماس با شما نيستند.

بعضي مخاطبان به اشتباه فكر مي كنند زمانيكه پيام ميخواهند ارسال كنند حتما بايد پشت سيستم باشند تا پيام ارسال شود درصورتيكه اصلا اينطور نيست شما با استفاده از قابليت ارسال زماندار سامانه پيامكي خود مي توانيد پيامي براي ماه و حتي سال آينده تنظيم و ارسال كنيد و پس از تاييد سيستم به طور خودكار پيام شما را در تاريخ و ساعتي كه تنظيم نموده ايد ارسال مي كند.

حتما سعي كنيد با يك برنامه ريزي دقيق و يادداشت برداري از كارها طيف وسيعي از مشتريان ،با رعايت نكات بالا پيام ارسال كنيد .مطمئن باشيد پس از گذشت بازه زماني مشخص به تعداد مشتريان شما افزوده خواهد شد.

حتما قبل از ارسال پيامك انبوه يك پيام به صورت تستي براي گوشي خود ارسال كنيد تا هم از فيلتر بودن كلمات مطمئن شويد و هم متن خود را روي گوشي ببينيد چون كوچكترين اشتباه مي تواند خيلي گران و جبران ناپذير تمام شود.

 

سيمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتني بر پيام كوتاه و پيام هاي تبليغاتي و پيام صوتي در سراسر كشور با پايين ترين تعرفه وحرفه اي ترين پنل هاي كاربري و نمايندگي آماده خدمت رساني مي باشد. سامانه پيام كوتاه سيمرغ  داراي بانك شماره قدرتمند از كل كشور به تفكيك استان، شهر، كدپستي، جنسيت، رده سني، همرا اول، ايرانسل، بانك مشاغل و... مي باشد.

"با تبليغات پيامكي بهتر ديده شويد"

باما تماس بگيريد

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوين مرتبط

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.