جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

اعلام وضعيت سالن هاي مرغداري با پيامك

۲۴۸ بازديد

simorgh

 

اختراع جديد ايراني با عنوان "اعلام خطر وضعيت نامناسب محيطي سالن هاي مرغداري بصورت پيامك" توسط نسرين صالحي عضو هيات علمي گروه فيزيك  دانشگاه آزاد اسلامي و عقيل كشير يكي از دانشجويان كارشناسي ارشد اين دانشگاه به ثبت رسيد و اين اختراع از سوي سازمان پژوهش هاي علمي و صنعتي ايران تاييد شد. 

به گفته نسرين صالحي، اين اختراع حاصل 2 سال تحقيق و پژوهش بوده و براي ساخت نمونه آزمايشگاهي آن 13 ميليون تومان هزينه شده است . از مزاياي اين سيستم بي‌سيم بودن تمام اجزا و عناصر تشكيل دهنده محصول و برد تا يك كيلومتر در محيط نويزي، كار در 24 ساعت 7 روز هفته با سيستم هوشمند مانيتورينگ در اتاق كنترل، استفاده از اطلاعات دريافتي از سمت سيستم كنترلر سالن‌ها به طور هوشمند و پردازش اطلاعات دريافتي است و در صورتي كه پارامترهاي محيطي سالن در مرز هشدار باشد، اقدام به تهيه متن پيامك توسط سيستم و پيامك به مسئول مربوطه مي كند.

صالحي در مورد پيشينه اين اختراع در داخل و خارج از كشور اظهار كرد: از وقتي كه شكل پرورش صنعتي طيور مطرح شده، توليدكنندگان و متخصصان به روش هاي مختلف در تلاش براي صنعتي كردن پرورش طيور هستند و در كشورهاي اروپايي كارهايي در راستاي مكانيزاسيون سالن‌ها انجام گرفته است.

در سيستم كامل اتوماسيون، سنسورهاي تعبيه شده در سالن، متغيرهايي چون دما، رطوبت و تهويه و ميزان گازهاي مضر سالن‌هاي مرغداري را اندازه مي‌گيرند و براي دستگاه كنترلي مي‌فرستند و دستگاه پس از پردازش اطلاعات و بكارگيري الگوريتم‌هاي كنترلي مناسب، فرمان‌هاي كنترلي را روي تجهيزات كنترل شونده از جمله هيترها، فن‌هاي تهويه، كولر، اينلت، رطوبت‌ساز و ... اعمال مي كند.

وي تفاوت و امتيازات اين اختراع را نسبت به موارد مشابه قبلي در عناصر تشكيل دهنده محصول ذكر كرد و گفت: اين محصول كاملا با توجه به نياز و ديد عملياتي مزارع پرورش مرغ تهيه شده و با نظر كاربردي سرپرستان سالن‌هاي مرغداري بهينه و تكميل شده است

در سامانه هاي پيامكي مثل سيمرغ اس ام اس وب سرويس به مشتريان ارائه ميشود كه برنامه نويسان ميتوانند در نرم افزارهايي كه ايجاد ميكنند از اين سرويس استفاده كنند.اطلاعات جامع وكامل در مورد وب سرويس سامانه پيامكي در مقالات ديگري عنوان ميگردد.

 

سيمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتني بر پيام كوتاه و پيام هاي تبليغاتي در سراسر كشور با پايين ترين تعرفه وحرفه اي ترين پنل هاي كاربري و نمايندگي آماده خدمت رساني مي باشد. سامانه پيام كوتاه سيمرغ  داراي بانك شماره قدرتمند از كل كشور به تفكيك استان،شهر، كدپستي، جنسيت، رده سني، همرا اول، ايرانسل، بانك مشاغل و... مي باشد.

"با تبليغات پيامكي بهتر ديده شويد"

باما تماس بگيريد

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوين مرتبط:

جلوگيري از پيامك زدن هنگام رانندگي 7 , اختراع جديد تكنولوژي در سال 2015 كه زندگي را آسان تر مي كند ,اخبار جديد تكنولوژي در تاريخ 1394/02/22 ,كم سن و سال ترين ميلياردرهاي تكنولوژي.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.