جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

شماره‎ي پيامكي براي دريافت آخرين وضعيت كارت پايان خدمت اعلام گرديد

۷۰۲ بازديد

رييس سازمان وظيفه عمومي ناجا با اشاره به روند تعويض كارت هاي پايان خدمت به كارت هاي هوشمند، گفت: اين فرايند تا پايان سال جاري ادامه دارد و افراد بايد تا مهلت مقرر براي تعويض مراجعه كنند. به گزارش پايگاه خبري وبه نقل از سايت پليس، سردار سيدحميد صدرالسادات در حاشيه رونمايي از سامانه خدمات الكترونيك سازمان وظيفه عمومي در جمع خبرنگاران درباره روند تعويض كارت‌هاي پايان خدمت و معافيت نيز گفت: كساني كه از سال 60 به بعد كارت پايان خدمت و معافيت دريافت كرده‌اند بايد نسبت به تعويض آن اقدام كنند. وي، پايان امسال را آخرين مهلت بهره مندي از امكان تعويض كارت‌هاي پايان خدمت دانست و گفت: در حال حاضر تا پايان امسال براي اين امر، زمان اختصاص داده شده كه در صورت نياز درباره تمديد آن تصميم گيري خواهد شد.

رييس سازمان وظيفه عمومي ناجا درباره بومي سازي سربازان و تغيير در نحوه اعزام آنان، گفت: در حال حاضر 30 درصد از سربازان به شكل انفرادي اعزام مي‌شوند و نيازي به مراجعه آنان به محل تجمع نيست، اما ارائه بيشتر چنين خدماتي نيازمند انجام يك سري هماهنگي با نهادهاي مربوطه است.

اين مقام مسئول از تعويض بيش از يك ميليون و 400 هزار كارت پايان خدمت قديمي خبرداد و گفت: از ابتداي طرح تعويض كارت‌ها تا كنون، 800 مورد كارت‌هاي معافيت جعلي شناسايي و تعدادي نيز در اين خصوص دستگير شده‌اند. وي در خصوص طولاني شدن پروسه تعويض كارت هاي پايان خدمت، گفت: برخي از اطلاعات افراد در سيستم هاي ما موجود نيست و تا از نيروهاي مسلح استعلام بگيريم ، مدتي زمان طول مي كشد.

سردار صدرالسادات اذعان داشت: شهروندان مي‌توانند از طريق شماره 096480 سوالات خود را با سامانه خدمات الكترونيكي نظام وظيفه مطرح كنند. متقاضيان هركدام داراي كد "سخا" هستند كه مي توانند آن را از دفاتر پليس +10 دريافت كنند.

نحوه كار سامانه خدمات الكترونيكي نظام وظيفه

سامانه خدمات الكترونيكي نظام وظيفه شامل سامانه پيام كوتاه ، سيستم تلفن گويا و سايت است كه خدماتي چون فرايند اعزام به خدمت، رسيدگي به معافيت‌ها، نحوه خروج از كشور و معافيت‌هاي خارج از كشور، وضعيت مشمولان و وضعيت تعويض كارت پايان خدمت را ارائه مي‌كند.

تلفن گوياي اين سامانه به شماره 096480 و شماره سامانه پيامكي 110206010 است.

براي كار با سامانه پيامكي كافيست تا علامت «؟» را به شماره 110206010 پيامك كرده و سامانه پيامكيحاوي منوي كار با اين سيستم را ارسال مي‌كند.

در صورت علاقه‌مندي به دريافت آخرين وضعيت مشمولان، عدد «1» به همراه كد سخا ( قابل دريافت در خدمات الكترونيك پليس +10) و كد ملي و براي اطلاع از وضعيت رسيدگي به پرونده عدد «2» كد سخا و كدملي و براي اطلاع از وضعيت رسيدگي به درخواست تعويض كارت، عدد «3» كدسخا و كدملي را به اين شماره پيامك كنند.

براي كار با سيستم تلفن گوياي سامانه خدمات الكترونيك نظام وظيفه كافي است با شماره 096480تماس حاصل كرده و با انتخاب شماره «1» از قوانين و مقرارت وظيفه عمومي، با انتخاب شماره «2» و درج كد ملي و كد سخا از آخرين وضعيت درخواست خود مطلع شويد، با انتخاب عدد «3» و درج كد ملي و كد سخا از آخرين وضعيت درخواست خود در مورد كارت هوشمند و با انتخاب عدد «4» امكان برقراري ارتباط با مشاوران اين سامانه در راستاي كاهش مراجعات حضوري و با هدف تسريع و تسهيل در امور شهروندان خدماتي چون مشاوره خدمت وظيفه، مجموعه قوانين و مقرارات خدمت وظيفه عمومي، سؤالات متداول، مقررات و ضوابط مشمولان ايراني مقيم خارج از كشور به دو زبان فارسي و انگليسي و اطلاع رساني و آگاه سازي از مجموعه اخبار و قوانين خدمت وظيفه عمومي ارائه مي‌كند.

آدرس سايت خدمات الكترونيكي نظام وظيفه به آدرس http://www.vazifeh.police.ir است.

 

سيمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتني بر پيام كوتاه و پيام هاي تبليغاتي در سراسر كشور با پايين ترين تعرفه وحرفه اي ترين پنل هاي كاربري و نمايندگي آماده خدمت رساني مي باشد. سامانه پيام كوتاه سيمرغ داراي بانك شماره قدرتمند از كل كشور به تفكيك استان،شهر، كدپستي، جنسيت، رده سني، همرا اول، ايرانسل، بانك مشاغل و... مي باشد.

"با تبليغات پيامكي بهتر ديده شويد"

باما تماس بگيريد

017-32229441

 

www.simorghsms.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.