سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

موفقيت در بازاريابي پيامكي

۲۹۸ بازديد

دنياي امروز با سرعت هرچه بيشتر در حال حركت به سمت مدرن شدن و فناوري اطلاعات و ارتباطات ميباشد؛ و روزانه تغييرات بيشتري در جامعه ارتباطي رخ مي­دهد.اين تغييرات، دنياي بازار يابي و تجارت را نيز تحت شعاع قرار ميدهد. كسي در بازار كسب و كار موفق است كه با چگونگي رقابت در تجارت و بازار يابي امروز اشنا باشد و راه هاي موفقيت در ان را جستجو كند. روش هاي بسيار زيادي براي تبليغات وجود دارد، استفاده از پيام كوتاه يكي از روش هاي پر بازده و موفق در تبليغات محسوب ميشود. امروزه به دليل نتيجه بسيار خوب اين روش در تبليغات، بازاريابي پيامكي به يكي از پر كاربرد ترين و پر متقاضي ترين روش هاي تبليغاتي نوين تبديل شده است. از جمله مزيت هاي اين نوع تبليغات سرعت بسيار بالا و صرفه جويي در وقت و هزينه ميباشد.

با رعايت چند اصول بازاريابي پيامكي به موفقيت بالاتري مي رسيم. اولين اصل بازاريابي پيامكي موفق، جذاب بودن متن پيام كوتاه است. هر چه متن پيامك شما جذاب تر و خوشايندتر باشد به همان ميزان نيز مخاطب علاوه بر ترغيب شدن براي استفاده ازخدمات شما، آن را براي افراد ديگري نيز ارسال مي­كند و به يك بازار ياب براي شما تبديل خواهد شد و كارايي تبليغاتتان بطور فوق العاده اي افزايش خواهد يافت. دومين اصل، افزايش يافتن اعتماد مشتريان شماست. مشخصات مشتريان خود را ثبت كنيد و پيامك هايي با توجه به علاقه و نياز و موقعيت اجتماعي هر فرد ارسال نماييد. به اين نحو حس صميميت ارتباط بين شما و مشتريانتان به وجود مي­آيد و اعتماد آنها نيز جلب خواهد شد. سومين اصل، تبادل اطلاعات و انتقال نظرات با مشتريان است. با ارسال پيامك مي­توان نظر سنجي هاي كوتاه با مشتريان داشته باشيد و به اين ترتيب به نياز هاي اساسي و مهم مشتريان خود پي ببريد و بدانيد كه مخاطب شما دقيقا چه نيازي دارد و در نتيجه نيازمندي هاي افراد را براي آن ها فراهم كنيد و حس آرامش را در آن ها ايجاد كنيد .ايجاد اين حس خوشايند در مشتري، او را بطور متوالي به سمت تجارت شما مي كشاند. اصل چهارم بازاريابي پيامكي، حفظ كردن حريم خصوصي افراد است. كسب اجازه از مشتري و رعايت حريم خصوصي افراد به تنهايي يك اصل بسيار مهم در موفقيت پيامكيست و از ارسال هاي ناموفق و بي ثمر جلوگيري ميكند. درهنگام مراجعه مشتري از او در مورد تمايل او براي دريافت پيامك تبليغاتي از سوي خودتان نظر خواهي كنيد. اصل پنجم، ارسال هدفمند است. براي اطمينان از كارايي ارسال پيام خود، به جاي ارسال انبوه به يك منطقه و يا يك شهر، مخاطب خود را شناسايي كنيد و به همان قشري كه با تجارت شما در ارتباطند ارسال داشته باشيد. به اين صورت در هزينه هاي شماهم صرفه جويي مي­شود. هم چنين حتي ميتوانيد با استفاده از سامانه پيامكي سيمرغ اس ام اس ارسال هايي با تفكيك سن و جنسيت داشته باشيد كه كليد يك بازار يابي موفق و هدفمند است. ششمين اصل ارسال در زمان و شرايط مناسب است. از ارسال هايي در زمان هاي نا مناسب خودداري كنيد زيرا اين كار براي مشتريان شما مزاحمت ايجاد مي­كند و نتيجه اي منفي به همراه خواهد داشت. تجربه نشان مي دهد كه بهترين زمان ارسال پيامك  تبليغاتي ساعت ۱۰ الي ۱ بعد از ظهر و هم چنين ۴ الي ۷ شب مي باشد. روان بودن متن، هفتمين اصل بازاريابي پيامكي موفق است. در پيامك هاي تبليغاتي خود از متن هاي تخصصي بپرهيزيد.مخاطبان شما ممكن است از هر قشري و با سطحوح مختلف از معلومات باشند.پس نبايد مانع استفاده اكثريت از پيامك هاي خود باشيد و سعي كنيد پيامك هاي ارسالي شما براي همه مخاطبانتان روان و قابل استفاده باشد. اصل هشتم و آخرين و مهمترين اصل در بازاريابي پيامكي موفق، نتيجه گيري بعد از هر اسال است. براي اينكه از ارسال هاي خود نتيجه بهتري بگيريد اشتباهات و دلايل شكست خود را بررسي و عوامل موفقيت خود را ثبت كنيد و براي ارسال هاي آينده نيز از آن ها استفاده كنيد.اين كار باعث ايجاد يك الگو براي ارسال هاي بعدي شما مي شود  كه ميتوان رفته رفته آن را بهبود بخشيد.

در اين مقاله به چند مورد از اصول موفقيت در يك بازاريابي پيامكي پرداخته شد. عوامل زيادي در اين نوع بازار يابي موثر است كه نسبت به نوع تجارت شما تغيير مي­كند. آن ها را جستجوكرده و به بررسي و امتحان بپردازيد. سامانه پيامكي سيمرغ اس ام اس با استفاده از تجربيات خود در بازار يابي پيامكي و ارائه خدمات كاربردي و كادري متخصص به عنوان يك راهنما و مشاور در تمام مراحل تبليغات همراه شما خواهد بود.

.

سيمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتني بر پيام كوتاه و پيام هاي تبليغاتي در سراسر كشور با پايين ترين تعرفه وحرفه اي ترين پنل هاي كاربري و نمايندگي آماده خدمت رساني مي باشد. سامانه پيام كوتاه سيمرغ داراي بانك شماره قدرتمند از كل كشور به تفكيك استان،شهر، كدپستي، جنسيت، رده سني، همرا اول، ايرانسل، بانك مشاغل و... مي باشد.

"با تبليغات پيامكي بهتر ديده شويد"

باما تماس بگيريد

017-32229441

www.simorghsms.com

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد