پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ارسال پيامك مطابق با نياز مشتري

۱۶ بازديد

هميشه اين سوال پيش مي ايد كه زمان ارسال پيامك و استفاده از بازاريابي پيامكي چه پيامي رابراي مشتريان خود ارسال كنيم؟

اكثر افراد قدرت درك بازاريابي پيامكي و محتواي پيامكي را دارند و مي دانند چه ميزان از پيام هاي آنها خوانده مي شود اما زمانيكه از جزييات سوال ميشود اندكي سردرگم مي شوند كه اين كاملا طبيعي است.

حتما براي شما هم اين سوالات پيش آمده است پس براي ارسال پيامك به مشتركين و مشتريان خود به نكات زير دقت كنيد:

ارسال پيشنهادات هيجان انگيز همراه با تاريخ انقضا: اگر پيشنهاد پيامكي شما هيچ مهلتي نداشته باشد، يا به عبارتي ديگر هيچ ضرورتي را به مشتريان القا نكند، مطمئن باشيد كه فراموش خواهد شد.

ارزشمند بودن محتواي پيامك ها: زماني كه خواستيد چنين پيشنهاداتي را به مشتريانتان ارائه دهيد، مشتركين پيامكي خود را در اولويت بگذاريد اين كار نه تنها رضايتشان را به دنبال دارد، بلكه ميزان فروش شما را نيز به دو دليل افزايش مي دهد.

اطلاع رساني درباره اخبار مهم: خود را جاي يك مشتري وفادار قرار دهيد كه براي حضور در محل كار شما در همان روز قراري تنظيم كرده است اما شما بدليل تعميرات ويا هرچيز ديگري محل كار خود را تعطيل كرده ايد. اين كار اعتماد در بين مشتريان را ازبين مي برد. پس مشتريان خود را از اين موضوع مطلع سازيد.

 

سيمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتني بر پيام كوتاه و پيام هاي تبليغاتي و پيام صوتي در سراسر كشور با پايين ترين تعرفه وحرفه اي ترين پنل هاي كاربري و نمايندگي آماده خدمت رساني مي باشد. سامانه پيام كوتاه سيمرغ داراي بانك شماره قدرتمند از كل كشور به تفكيك استان، شهر، كدپستي، جنسيت، رده سني، همرا اول، ايرانسل، بانك مشاغل و... مي باشد.

"با تبليغات پيامكي بهتر ديده شويد"

باما تماس بگيريد

017-32229441

www.simorghsms.com

 

براي دريافت فايل آموزشي بصورت فيلم به آدرس زير مراجعه فرماييد

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوين مرتبط:

 

پيامك تبليغاتي و فعاليت تجاري

افزايش فروش با ارسال پيام كوتاه

اصول بازاريابي اس ام اسي

نگاه كلي به بازاريابي پيامكي

مزاياي بازاريابي پيامكي براي مشتريان

تكنيك هاي جذب مشتري

نكات مشتري مداري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.