پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

پارامترهاي انتخاب پنل پيامك تبليغاتي

۱۶ بازديد

از پيامك تبليغاتي هنگام اطلاع رساني براي موضوعات مهم استفاده مي شود پس براي انتقال اينگونه پيام ها بايد سامانه پيامكي اي كه قابليت بالا و بيشترين بازدهي را دارد انتخاب كرد.

زمانيكه از هزينه و زمان صرف شده براي ارسال پيام صحبت مي كنيم درواقع به بازدهي ان اشاره كرده ايم. متاسفانه گاهي بازدهي با هزينه ي كم اشتباه گرفته مي شود و بين انتخاب هايمان به اشتباه گزينه اي را انتخاب مي كنيم كه فقط و فقط كم هزينه تر باشد بدون اينكه به نتيجه ي آن توجه نمائيم .

در بهترين حالت بايد تعادلي بين هزينه و كيفيت انتخاب شود. با توجه به اينكه زمان و هزينه از اهميت بالايي برخوردارند اما پارامترهاي ديگر را هم نبايد ناديده گرفت. از جمله: كيفيت ارسال - بانك اطلاعاتي كارآمد -  تعرفه پيامك تبليغاتي - پشتيباني

 

سيمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتني بر پيام كوتاه و پيام صوتي و پيام هاي تبليغاتي در سراسر كشور با پايين ترين تعرفه و حرفه اي ترين پنل هاي كاربري و نمايندگي آماده خدمت رساني مي باشد. سامانه پيام كوتاه سيمرغ  داراي بانك شماره قدرتمند از كل كشور به تفكيك استان، شهر، كدپستي، جنسيت، رده سني، همرا اول، ايرانسل، بانك مشاغل و... مي باشد.

"با تبليغات پيامكي بهتر ديده شويد"

باما تماس بگيريد

017-32229441

www.simorghsms.com

براي دريافت فايل آموزشي بصورت فيلم به آدرس زير مراجعه فرماييد

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوين مرتبط:

انتخاب بهترين سامانه پيامكي

انتخاب بهترين پنل پيامكي

انواع ارسال در سامانه پيامكي

سامانه رايگان ارسال پيام كوتاه

ويژگي يك سامانه پيامكي خوب

بهترين سامانه پيام كوتاه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.